نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 برای شرکت‌کنندگان این آزمون بسیار اهمیت دارد. هر ساله شرکت‌ها و مؤسسات متعددی در سطح کشور جهت جذب نیروی انسانی کارآمد آزمونی را برگزار می‌کنند و افرادی که طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری نمره حد نصاب را کسب کنند، از آنها برای همکاری دعوت بعمل می‌آید. کلیه افراد می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت inre.ir برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند.

بعد از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون بخش خصوصی کشور نوبت به طی روند استخدام پس از اعلام نتایج می‌رسد که داوطلبان باید نسبت به این امر نیز اقدام نمایند. کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه مشاهده جواب آزمون استخدامی آزمون بخش خصوصی برای هرکدام از افراد شرکت کننده در این آزمون الزامی و مهم است. 

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

از جمله موضوعات مهمی که هریک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بخش خصوصی باید از آن مطلع شوند، در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی است. قابل ذکر است که اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی طی دو مرحله و در قالب نتایج اولیه و نهایی به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

زمان انتشار جواب استخدام آزمون بخش خصوصی در مرحله اولیه در سال گذشته در پانزدهم آبان ماه 1401 بود.  اعلام نتایج نهایی  آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز در دی ماه منتشر شدند. پیش بینی می‌شود پس از برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402، نتایج اولیه آزمون در آبان ماه و نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز در دی ماه در اختیار داوطلبان گرامی قرار گیرد. 

چگونگی اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی و اطلاع از جواب استخدام آزمون بخش خصوصی چه در مرحله اولیه و چه در مرحله نهایی به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه inre.ir انجام می‌گیرد. در واقع، هریک از داوطلبان باید در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی وارد سامانه inre.ir شوند و اقدامات لازم برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی (در مرحله اولیه و نهایی) انجام داده و مراحل ضروری را طی کنند. در ادامه این مبحث راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. 

تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

همانگونه که اشاره شد نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول جواب آزمون‌های شخصیت‌شناسی و تخصصی در قالب یک گزارش تفصیلی در اختیار شرکت کنندگان آزمون قرار می‌گیرد. نتایج مرحله نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی در سال 1401 در تاریخ آبان ۷ آبان ماه منتشر شد و پس از آن پذیرفته‌شدگان باید خود را برای انجام مصاحبه حضوری آماده می‌کردند. داوطلبان برای قبولی در مصاحبه باید با سؤالات مطرح شده آشنا باشند تا بتوانند به درستی به آنها پاسخ دهند.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در سال 1402 به طور دقیق مشخص نیست، اما معمولاً چند روز پس از اتمام مرحله دوم یعنی مرحله مصاحبه، نتایج نهایی به داوطلبان ارائه خواهد شد. شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در طی مراحل آزمون، زمانی را جهت بررسی مدارک داوطلبان اختصاص خواند داد و پس از بررسی و تأیید مدارک، برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. هرکدام از شرکت‌های خصوصی پس از انجام مصاحبه به داوطلبانی که در مرحله اول پذیرفته شده‌اند، نتایج پذیرش عدم پذیرش را از طریق پیامک یا تماس تلفنی اطلاع‌رسانی می‌کنند. زمان اعلام نتایج بر عهده شرکت‌هایی است که آزمون تخصصی را برگزار کرده‌اند. افراد متقاضی می‌توانند لیست پذیرفته‌شدگان در مرحله نهایی را در سایت inre.ir مشاهده نمایند.

فرایند اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی مرحله اولیه و نهایی در بازه‌های مختلف اعلام می‌شود. از آنجا که قبولی در آزمون کتبی به معنای استخدام افراد نیست، در صورت قبولی در آزمون کتبی، باید برای مرحله مصاحبه حضوری آماده شوند. مرحله مصاحبه حضوری داوطلبان پذیرش شده در آزمون کتبی توسط شرکت‌های درخواست کننده نیرو برگزار می‌گردد. این شرکت‌ها استعداد و مهارت‌های داوطلبان را محک می‌زنند و در صورت واجد شرایط بودن آنها را استخدام می‌کنند. فرایند اجرای مصاحبه هر شرکت متفاوت است. معمولاً باید مدارک مربوط به اطلاعات شخصی، مدرک تحصیلی و رزومه کاری به هر کدام از شرکت‌ها ارائه شود.

پس از انجام مصاحبه حضوری اعلام نتایج نیز به صورت اینترنتی اعلام می‌شود.  بنابراین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون به سایت inre.ir مراجعه کنند و وضعیت خود را بررسی نمایند. پس از اعلام اسامی نوبت به استخدام افراد پذیرفته شده می‌رسد.

منبع: https://b2n.ir/t60560





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: